Goede productfotografie is cruciaal voor jouw merk en e-commerce. Door middel van kwalitatieve foto’s van jouw product overtuig je de consument om voor jou te kiezen. Bij productfotografie is het van belang dat alle belangrijke eigenschappen van het product goed naar voren komen. Daarom wordt er extra focus gelegd op verschillende hoeken, aanzichten en goede belichting.
Niet alleen het product zelf is belangrijk. Ook wanneer er aandacht aan de verpakking is besteedt, moet deze online ook goed getoond worden. Voer de merkbeleving door met Packshot fotografie. Dit zorgt voor een totaal beleving en merkidentiteit. Door mijn ervaring in kleine huishoudelijke apparaten weet ik als geen ander hoe het is om unique selling points van producten goed in beeld te brengen. Hoe klein het detail ook is, het kan online een groot verschil maken.
Productfotografie is niet alleen voor online erg belangrijk. De foto’s die ik maak van jouw product kunnen ook voor drukwerk zoals folders, flyers of POS materialen gebruikt worden. Ik stel een volledig pakket voor je samen op basis van jouw wensen. Wil je de foto’s gebruiken om verkopen te stimuleren op bol.com of om jouw product weer te geven op een flyer? Laat het me weten, dan houd ik daar rekening mee met de eindbewerking.
Wil je het gebruiksgemak of speciale design van het product laten zien? In een gestileerde setting komt een product vaak nóg beter tot zijn recht. Deze sfeerfotografie is online een perfecte aanvulling en trekt consumenten over de streep. Sfeerfotografie kan gecombineerd worden met productfotografie het ideale portfolio te creëren voor jouw product. Interesse? Neem contact met me op via het contactformulier of e-mail.